Розробка та постачання автовишки 18 м

ПЖКГ "ДОНЕЦЬКЕ"
2021
PALFINGER P180T МАЗ 4371
1 одиниць

Особливості проекту:

Встановили 18 метрову автовишку PALFINGER з дистанційним електрогідравлічним керуванням на шасі МАЗ 4371 .

Розробка техніки тилового забезпечення стандарту НАТО для Національної Гвардії України

НАЦІОНАЛЬНА ГВАРДІЯ УКРАЇНИ
2014
МАЗ 6317 з системою MULTILIFT XP
5 одиниць

Особливості проекту:

Автомобіль з системою MULTILIFT призначений для завантаження, розвантаження та транспортування військової техніки. Розроблявся спільно з компанією CARGOTEC UKRAINE.


Розробка та поставка нових лабораторій перфораторних станцій для потреб ПАТ “Укргазвидобування”

ПАТ "Укргазвидобування"
2017
ЛПС на шасі МАЗ 6317F5
6 одиниць

Особливості проекту:

Лабораторія перфораторної станції на шасі МАЗ 6317F5 ЄВРО5 з колісною формулою 6х6

Поставка АГП ВІПО 18-01 для ПАТ “Київобленерго”

ПАТ "Київобленерго"
2018
ВІПО 18-01 на шасі ГАЗ 3309
4 одиниць

Особливості проекту:

Автогідропідйомник ВІПО 18-01 на базовому шасі ГАЗ 3309 з дворядною кабіною

Розробка і поставка інноваційних автомобілів питної води для військ

Міністерство оборони
2019
АЦПВ - 5 на МАЗ​
5 одиниць

Особливості проекту:

Спецавтомобіль АЦПВ - 5 з високоміцною пластиковою ємністю на базі МАЗ

Розробка і поставка машини ямкового ремонту

КП "Дорожник" м. Херсон
2019
HYDROG PA-5000 на МАЗ 5340
1 одиниць

Особливості проекту:

Двосекційний патчер для різних фракцій щебеню на базі МАЗ 5340

Поставка повнопривідних автомобілів з КМУ

ПАТ "Укргазвидобування"
2019
МАЗ 6317F5 з КМУ Palfinger PK 10000
1 одиниць

Особливості проекту:

Повнопривідний МАЗ 6317 з КМУ Palfinger

Сідловий тягач з краном-маніпулятором та напівпричепом

КП «Одесміськсвітло»
2019
МАЗ 5340+HIAB X-CL 16B3 + VFp 938020-1012
1 одиниць

Особливості проекту:

Сідловий тягач з краном-маніпулятором дозволяє перевозити та розвантажувати електроопори за допомогою одної одиниці техніки.

Поставка автовишки 52 м

ТОВ "Будтрансавто"
2020
ВИПО-52-01 МАЗ-6516
1 одиниць

Особливості проекту:

Вперше в Україні було поставлено новий автогідропідйомник ВІПО 52 на шасі МАЗ 8х4


Розробка і поставка бурової установки роторного буріння

ТОВ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
2020
Автомобіль спеціальний для буріння AVTR-D300
2 одиниць

Особливості проекту:

Бурові установки виконані на новому повнопривідному шасі МАЗ 5302С5 з глибиною буріння до 200 м і діаметром до 300 мм

Трубовоз

ТОВ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
2020
Трубовоз DL11-21T та причіп ПРЛ-1736
1 одиниць

Особливості проекту:

Автомобіль - трубовоз з причепом-розпуском призначений для перевезення дорогами загального користування та вздовж трас будівництва нафтогазопроводів труб діаметром від 530 до 1420 мм довжиною від 12 м до 36 м.

Розробка і поставка автомайстерні

КОМИШУВАХСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПОПАСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2020
AVTR-A51442R08 на МАЗ 4371
1 одиниць

Особливості проекту:

Пересувна майстерня призначена для перевезення бригади з 6 чоловік у пасажирському відсіку, та перевезення устаткування для проведення ремонтних і газозварювальних робіт у вантажному відсіку.

Автомобіль спеціального призначення

ООО "Укрспецтехніка"
2021
AVTR-AП4154405
1 одиниць

Особливості проекту:

Автомобільний фургон призначений для багатоцільового використання

Виробництво і установка самоскидного кузова об’ємом 23 куб. м.

Фермерське господарство "МОРОЗ А.П."
2021
AVTR-SM25 МАЗ 6312С5-556-012
1 одиниць

Особливості проекту:

У зв'язку з тим що модельний ряд самоскидів МАЗ обмежений різновидами кузовів, нами був виготовлений специфічний кузов п-подібної форми за специфікацією замовника. Даний кузов був встановлений на шасі МАЗ 6312С5-556-012. При збірці самоскида ми використовували шведську гідравліку PENTA.

Виробництво і установка самоскидного кузова об’ємом 21,5 куб. м.

Фермерське господарство "ЛАН-П"
2021
AVTR -SM23 МАЗ 5340С5-8575-013
1 одиниць

Особливості проекту:

Замовнику був необхідний спеціфічесскій самоскидний кузов, якого немає в модельному ряді самоскидів МАЗ. Тому нами був виготовлений п-подібний кузов за побажаннями замовника. Встановили ми його на шасі МАЗ 5340С5-8575-013 і використовували гідравліку HYVA від нідерландського виробника.